U-Tour je vybaven 1,5litrovým řadovým čtyřválcovým motorem s maximálním výkonem 130 kW a maximálním točivým momentem 260 Nm. O pohodlí na cestách se stará rychlá 7-stupňová aická převodovka.
S délkou 4,85 metru se U-Tour pohodlně vejde do každé garáže. Je široký 1,90 metru a vysoký 1,72 metru. Zaboduje velkou variabilitou se třetí řadou sedadel, kterou lze spustit do podlahy. Ve střední řadě disponuje dvěma elektricky nastavitelnými samostatnými sedadly. Stejně jako sedadla řidiče a spolujezdce mají vyhřívání a ventilaci.
Pětipaprskové sportovní disky
Přední mřížka ve stylu větrolamu
Dynamická zadní světla
Luxusní prostorný interiér
Široká středová konzola odděluje řidiče a spolujezdce. Kokpit disponuje 2 velkými 10,25palcovými displeji infotainmentu, dekorem s dřevěným vzhledem a kulatými průduchy klimatizace. Součástí výbavy je také panoramatická prosklená střecha, aická klimatizace a sedačky z umělé kůže.
Přední LED světla
Panoramatické střešní okno
10,25palcové inteligentní duální obrazovky
Široká škála asistenčních systémů
U-Tour nabízí širokou škálu asistenčních systémů. V seznamu naleznete varování před opuštěním jízdního pruhu, asistent změny jízdního pruhu, sledování mrtvého úhlu, varování před kolizí a parkovací asistent. Rovněž nechybí asistent dálkových světel a 360° parkovací kamera.
Světlý luxusní interiér
Malé multifunkční stolky
Multifunkční ventilovaná sedadla ve střední řadě
Galerie
Technické parametry
Model auta | U-Tour |
---|---|
Druh paliva | benzin |
Emisní norma | Euro 6 |
Typ převodovky | DCT 7 stupňová |
Zdvihový objem (cm³) | 1481 |
Jmenovitý výkon motoru (kW) | 145 |
Maximální výkon motoru (kW) | 130 |
Jmenovitý točivý moment (Nm) | 285 |
Maximální točivý moment (Nm) | 260 |
Maximální rychlost (km / h) | 180 |
Délka / šířka / výška | 4850/1900/1715 |
Rozvor kol (mm) | 2900 |
Počet sedadel | 7 (2+2+3) |
Objem palivové nádrže (l) | 55 |
Kombinovaná spotřeba WLTP (l) | 7,3 |
Pohon | přední náprava |
*Zobrazení vozidel na fotografiích a grafikách má ilustrační charakter a může se lišit od reálného provedení vozidla v závislosti např. od výbavového stupně, nebo verze vozidla.