V Dongfeng T5 EVO EV je použit elektromotor s maximálním výkonem 150 kW a maximálním točivým momentem 340 Nm, který je poháněn sadou baterií, které lze díky systému tepelného managementu TMS2.0 společnosti Huawei použít v prostorách s teplotou minus 18 stupňů Celsia. Díky tomu se životnost baterie v zimě zlepšila o 16 % ve srovnání s obdobnými konkurenčními vozidly.
S touto sadou 85,9 kWh baterií s vodotěsným standardem IP68 a ochranou proti nárazům ve čtyřech směrech dokáže plně elektrický model T5 EVO EV ujet až 521 km (WLTP) na plné nabití.
Díky benefitu 12 jízdních asistenčních systémů a 19 inteligentních hardwarových podpor tento vůz dosahuje 2. úrovně autonomní jízdy. K T5 EVO EV je dodáván také inteligentní klíč, pomocí kterého můžete na dálku ovládat chlazení a topení auta, případně jej zapínat či vypínat.
Mezi další benefity patří inteligentní parkovací systém, rozpoznávání a implementace hlasových povelů, duální displeje informačního a navigačního systému a ukazatele za volantem, tempomat, elektrické nastavování předních sedadel, elektrické vyhřívání zrcátek, světelný a dešťový senzor.
Galerie
Technické parametry
| Model auta | T5 EVO EV |
|---|---|
| Motor (elektromotor) | TZ200XSV |
| Typ elektromotoru | Synchronní s permanentním magnetem |
| Typ baterie | Ternární lithiová |
| Kapacita baterie (kWh) | 85,9 |
| Jmenovitý výkon motoru (kW) | 80 |
| Maximální výkon motoru (kW) | 150 |
| Maximální točivý moment (Nm) | 340 |
| Napětí baterie | 352 |
| Maximální otáčky motoru | 1600 |
| Délka / šířka / výška | 4565/1860/1680 |
| Pohotovostní hmotnost (kg) | 2025 |
| Rozvor kol (mm) | 2715 |
| Počet sedadel | 5 |
| AC pomalé nabíjení 0-100% (h) | 15 |
| DC rychlé nabíjení (SOC 30-80%) pri 25° C (min) | 45 |
| Domácí nabíjení | 230V/16A |
| Rozchod kol (mm) vpředu/vzadu | 1590/1595 |
| Maximální přípustná hmotnost (kg) | 2345 |
| Technicky přípustná hmotnost k nápravě (kg) přední/zadní | 1220/1125 |
| Velikost kufru (l) | 480 |
| Kombinovaný dojezd WLTP (km) | 521 |
*Zobrazení vozidel na fotografiích a grafikách má ilustrační charakter a může se lišit od reálného provedení vozidla v závislosti např. od výbavového stupně, nebo verze vozidla.












